B890245.JPGIsmét nagyon gyorsan, egy este alatt sikerült kiolvasnom a könyvet. Meg volt benne az a lendület és izgalom, ami miatt egyszerűen nem sikerült két fejezet közben letenni, és elmenni aludni. Pedig próbáltam.

Persze a legnagyobb vonzereje az a rejtély volt, hogy mi lesz Elenával, hogy oldja meg az írónő a fennálló helyzetet. Megoldotta, mindenki nagy örömére, bár remélem a következő könyv elején majd azért egy kicsit több magyarázatot is kapunk arról, mi is történt pontosan. 

A kedvenc szereplőim is igen jól viselkednek mostanság: Damon már tagadhatatlanul jófiú lett, igaz még intenzíven küzd ellene, és Caroline is elindult a jó úton úgyhogy már csak Tyler maradt hátra. Bonnie és Meredith is egyre erősebb személyiséggé válnak, mindenki több szerepet és figyelmet kap. Azt pedig kimondottan élveztem, hogy Bonnie szemszögéből, az ő naplóján keresztül ismertük meg a történetet.

A könyvsorozat elején még féltem, hogy a történet túlságosan elválik a TV-sorozatétól, és hogy nem tusok majd azonosulni vele, de mostanra annyira megszoktam már a szereplőket, hogy olyan, mintha csak egy új epizódot olvasnék.

A következő részeket természetesen letöltöttem már, és várom a folytatást.

A bejegyzés trackback címe:

https://vivikonyvespolca.blog.hu/api/trackback/id/tr25234487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FüleS · http://sohajtasaforgoszelben.blogspot.hu/ 2013.04.22. 20:48:01

Mindenhol azt olvasom, hogy teljesen mások a könyvek és a leírásokból ítélve valóban, de itt olvasom legelőször, hogy ezt nem rosszként rótták fel. Mennyire érdemes elolvasni a könyveket? Azaz lehet-e úgy tekinteni a könyvekre, mint egy teljesen különálló történet, csak majdnem ugyanazokkal a szereplőkkel? Csak ekkor látom értelmét, hogy nekikezdjek.

-vivijen- 2013.04.22. 21:04:45

@FüleS: Ezek nehéz kérdések, mert még ha azt is mondom, hogy érdemes, te gondolhatod majd másképpen :)
Azt tudom, hogy ez az első alkalom, hogy a könyvet azután kezdtem olvasni, hogy már ismertem a történetet. Gondoltam én. Mint ahogy azt talán olvastad, az első két könyvet kissé unalmasnak tartottam, de most így utólag visszagondolva arra pont jó volt, hogy hozzászokjak a szereplők "másságához", illetve a sorozatban nem létező személyekhez. Mire a harmadik könyvhöz értem, már eléggé el tudtam vonatkoztatni a könyv eseményeit és szereplőit a sorozattól, főleg, hogy rögtön teljesen más irányt vesznek az események. És mivel nagyon sok háttér hiányzik belőle, amit a sorozatba beletettek, abszolút kiszámíthatatlan, hogy melyik szereplővel mi fog történni. Szerintem ha szereted a sorozatot, megéri elolvasni, bár abban nem vagyok biztos, hogy megvenni is megéri-e az összes könyvet. Használtan, könyvtárból vagy pdf formátumban viszont egy kellemes, könnyű, gyors olvasmány lehet, leginkább a 3. résztől, bár az első kettő nem is túl hosszú, pár óra alatt letudható. Azt azonban semmiképpen nem szabad elfelejteni, hogy ez a történet sokkal "ifjúságibb", mint a sorozat, így túl nagy elvárásokat nem szabad támasztani vele szemben.
Ha elolvasod őket, majd kíváncsi lennék a véleményedre.
süti beállítások módosítása